22 de maig 2011

LA BOTIGUERA

                       




Anònim ha dit...


Aquí us deixo una de les meves preferides del mestre Mas,tot i felicitant-te per la bona pensada que has tingut fent aquest blog.
Molt artistic i molt ben fet.
La Botiguera ens agrada molt a Cassà per que Can Tramuntana és tota una institució.
Bona la lletra i bona la música.
Un 10 per l'Antoni Mas que va tenir la genial idea de fer un xotis en català!!
No sabia on posar la meva col.laboració i la deixo aquí sota la Barca Xica.No deu ser el lloc però en un lloc o altre s'ha de deixar.Després les deus anar col.locant com a entrades i posant fotos em figuro.
Jo vull demanar si és possible de que hi posis la música.Veig que no ni poses en aquest apartat però a mi m'agradaria molt Anna Maria Esther.
És que no sempre es pot disfrutar d'un xotis en català i interpretat per una cobla!!ho saben això a Madrid mestre??no els han hagut e retornar??

La versió dels Montgrins i Port Bo és bonissima!!podrà ser?
Doncs aquí la teniu..UN XOTIS EN CATALÀ TOCAT AMB COBLA!!!
VISCA CATALUNYA I VISCA CASSÀ DE LA SELVA 


Pilar




LA BOTIGUERA DE ANTONI MAS

Esparadrap, bitxos, confits

Llaminadures pels més petits

Bacallà sec, o remullat

I matapuses per al gos i el gat.

Si us plau nena

Fes com a can Tramuntana

Que demanes

I no et diuen mai que no.

Digue’m que vols ?

Que t’ho daré

Segur que en tinc

A un canto o altre del carrer.

Engüent de la serp

Solfat i perfum

Xerop per la tos

Carburo pel llum.

Fil d’empalomar

Botons de sotana de capella

Guardia civils

Midó i barnís

I espardenyes per ballar el xotís.


Está ben vist, i comprovat

Tens millor génere que cap supermercat.

Optalidons, flit pels mosquits

I mitja lliura de sigrons bullits

Crema pel cutis, i zotal

I un aguinaldo a l’arribar Nadal.

Si us plau nena

Fes com a can Tramuntana

Que demanes

I no et diuen mai que no.

Digue’m que vols ?

Que t’ho daré

Ja que amb aquest xotis

M’ho has demanat tan be.